Thursday 7 September 2017

Forex Black Book Copy


Dustin Pass Review besök webbplats. De har släppt en indikeringsmall och visat hur man handlar den på video. Kravet är att det inte återfinns, kanske pilarna som används för inmatning, men inte trendindikatorn. De bad om feedback på deras Sida så jag lämnade några kommentarer och frågor, inget otäckt, hur kan det här testas när det rör sig om Repainting och mål ständigt De lämnade alla andra kommentarer från människor som tittade på historien och trodde att det var nästa heliga graal men de re Inte se hela bilden Min post togs bort Det fanns inga kommentarer eller förklaringar Detta i sig borde vara en stor Varning Jag har placerat sex affärer med systemet med ett bra stoppavstånd långt under tidigare lows Jag har haft tre affärer förlorar två körs på En förlust och en vinst Min ödmjuka åsikt är att indikatorerna inte är lika tillförlitliga som de först visas Jag har tittat på många saker genom åren och jag brukar inte använda eller lägga till det här till min handel det är en förlorare. Reply Av Dustin Pass inlämnad 8 februari 2013. Detta svar är direkt för Damien men det kommer att visa sig vara relevant för alla som testar Forex Black Book Indicator. Denna indikator omhändertar inte trenden eller signalen. Såvitt din erfarenhet med denna indikator går Har för närvarande inte tillräckligt med erfarenhet för att lämna en giltig recension. Denna strategi är baserad på vecko - och 4-timmarsdiagrammet. Det finns ingen möjlighet att få ett riktigt drag på en strategi som denna med en vecka eller två för att ge dig ett exempel Jag har en handel öppen på CADJPY från den 24 december, som är upp nästan 1000 pips. Den ena handeln har tagit flera månader och skulle kompensera flera små förluster som du har beskrivit. Jag har haft flera affärer som det faktiskt. Denna strategi kommer att ta förluster under Momentum skift och vi är mycket öppna om detta faktum men givet tid det gör mer än för dem under långa löpningar Med tanke på dina förluster är inte mer än 2 till 4 förutsatt att du följer våra riktlinjer och dina vinster är mer li Ke 15 till 20 du behöver bara använda den tillräckligt länge för att marknaderna ska trenden Om du tittar tillbaka i historien tar det nästan alla stora drag på marknaderna Det här är inte förpackat som en helig grannstrategi, så om du var under det intrycket, var god och acceptera Mina ursäkter för att ge dig ett exempel på ett liknande koncept kommer jag att använda sköldpaddshandlarna De skulle handla hela året och majoriteten av deras vinst skulle komma från 2 eller 3 affärer Denna strategi är inte nästan så extrem, men det är liknande eftersom du Kan kämpa genom ett momentumskifte i en vecka eller så och få en bra 500-1000 pipkörning. När du tittar på datumet för dina kommentarer kan du se att vi precis avslutat stora körningar på flera par vilket innebär att du försökte programvaran som marknaden var Nivellering Avkalla det dålig timing För en mer fullständig bild kan du titta på den här videon där jag går igenom alla affärer på ett konto både vinnare och förlorare för att ge ett mer rundat perspektiv av strategin som ett hål över tiden skulle jag också vilja lägga till Att vår Demoversionen är framförallt för dig att se programvaran som ett hål Vi handlar inte varje signal och jag anger detta i mina videor Vi har filter som tillämpas som vi lär i vårt träningsmaterial för de som köper Forex Black Book Utan dessa filter Du kommer att drabbas av mer förluster än vanligt eftersom du kommer att handla som vi inte nödvändigtvis skulle behöva. Jag hoppas att det här har skett lite på dina problem och jag skulle gärna vilja fortsätta arbeta med indikatorn och ge feedback jag är en stor förespråkare för Tydliga och korrekta recensioner men det är viktigt att någon recension som ges för en produkt är baserad på korrekt användning av produkten. Tack för att du har tagit tid att publicera dina erfarenheter, eftersom det gör vårt samhälle till en bättre plats. Forex Black Book trading system kopia. Detta var vad jag lade fram på Forex Peace Army för det forex black book-systemet jag har delat på den här tråden, enligt Dustin, säger han till mig att det inte är ett macd-system, vem försöker han att kid. this var min kommentar Nedan i Forex Peace Army. Jag har knäckt det här systemet, det är inget annat än ett MacD-system med trenden. Jag har låst upp alla sina hemligheter till det här systemet. Det använder 5 ema-skift 5 för inmatning med MacD i en viss position, När macd går under 0-linjen i en uppåtriktad trend vill du leta efter ett köp, så posten är när priset korsar 5 ema-skiftet 5 efter att du ser macd under 0.so mitt övergripande tar på detta system är det Det fungerar, men jag tycker inte att det är rättvist att debitera pengar för det här systemet, eftersom människor redan har tillgång till denna information, så det är orättvist att debitera så mycket, jag skulle behöva dra slutsatsen att det här systemet är ett bedrägeri under de förutsättningar som dess Inte mer än ett macd trend system. response från Dustinment Tillagt av Dustin Pass på 2013-02-19 07 51.Hello James, jag är glad att du hittade vårt system lönsamt och jag är glad att din övergripande take är att det fungerar men jag försäkrar Du använder jag inte MACD som en del av den här strategin Som sagt, även om jag använde den, så tycker jag inte Ee där det är relevant eller varför du skulle ha problem med det där Det är verkligen inget nytt Det är en fråga om hur du använder det som finns tillgängligt Om jag använder ett visst verktyg, dvs MACD som jag inte har och jag hittar ett sätt att använda det Lönsamt då är jag före 97 av handlarna där ute som vanligtvis misslyckas och mitt system har värde och kan säljas. När du köper någon strategi eller programvara kan du ganska mycket anta att det använder en kombination av indikatorer eller koncept som är lättillgängliga Utan kostnad någonstans Vad du betalar för är inte verktygen utan tiden och energin som används för att identifiera de som arbetar tillsammans samt regeluppsättningen som används för att tillämpa dem och vara lönsamma. Lycka till med din handel. Damen, NSW, Australia. you kan också kommentera Forex Peace Army angående detta system. Forex Black Book trading system copy. turnupvol Tack för systemet James Vad jag verkligen gillade om det svarta boksystemet var utgången nivåer, har du en indikator för det Bifogat Ett skärmdump av dem tack. Jo, jag har räknat ut vad de gör för detta också. De använder bara Fibonacci för dessa målnivåer, de tar de senaste höga och de släpper Fibonacci från det här högt ner exakt 178 pips varje Single time. i tänkte ut detta, ta upp nivå 1 och dra ner nivån 2 från den, du får 178 pips varje gång. Det kan ta lite tid att förklara. Vad du behöver göra är det här, du måste ställa in Din fibonacci till följande. Jag har just insåg att det inte är den senaste svänghöjden, det finns något annat som tränar positionen för denna Fibonacci-inställning, det här är något vi måste ta reda på.

No comments:

Post a Comment